Afrika

Články kategorie Afrika
15.2. 2019

SHRNUTÍ – AFRIKA

Za poslední měsíc jsem zas zažila neuvěřitelný věci. Prostopovala jsem Německo, Švýcarsko, Francii, podívala se do Saudské Arábie, Prostopovala Keňu, Tanzánii, Ugandu, Rwandu a dokonce kousíček Burundi. Chvíli jsem stopovala po Africe a pak Evropě sama a cítila se neskutečně bezpečně. Dobrovolničila jsem, byla jsem svědkem fyzických trestů ve školách, promluvila s ředitelem o zavedení...

stopuju letadlo

Opět zkouším stopovat LETADLO, tentokrát ve Francii ♥😍 dnes přílet ze Saúdské Arábie, zastavila jsem se v kokpitu pilotů, pak do Francie, kde jsem pracovala chvíli v hardware store, ale aby se mi omluvili, že mě nemůžou zaměstnat, tak mi dali 20€..?? Nechápu, ale nenechali si to vymluvit. Jdu kolem letiště..a říkám si.. hele..letiště! A...

19.1. 2019

Jak se dostat do Afrických médií

Za pár hodin mi letí letadlo z Nairobi, tak když člověk neví co by, tak si zajde do místních novin s tím, že tam patří a pak osloví někoho náhodného ve výtahu, ze o něm chce napsat rozhovor. Tak již brzy ve vašich novinách o nás 😎 teda..pokud žijete v Africe

MAFIÁN, TANEC, ŽIRAFY, KŘEST, MEEGA PARTY

Zas jeden TOP den 🔝🔝🔝 Tentokrát v Keňi 🌴🌵 Vstali jsme v kamionu ve 4 ráno, pak šli na jezero ale po cestě nás jeden mafián posadil na motorku, abysme se vyhnuli místnímu gangu. Tančila jsem s místní noční obsluhou v kavárně. Nakonec jsme došli k parku za východu slunce, z ceny 80$ jsem udělala...

19.1. 2019

UGANDA, V NEMOCNICI, V OBKLOPENÍ DĚTÍ, S VOJÁKY, TURISTÍME NA VALENTÝNA, HONÍME ZEBRY, TŘTINOVÁ VODKA, SLÁVEK UČÍ, STOPUJU LOĎ JINOU LODÍ

Posledních pár dní bylo tak úžasných, že jsem ani nenapsala. Tak takové shrnutí. Ráno jsme hledali doktora, co nám zařídil přespání v hotelu, pod avokádem. Dostali snídani, vyjeli na motorkách, blbě odbočili a ocitli se uprostřed davu asi 150 dětí, co chtěly k nám co nejblíž. Dorazili do resortu s vojáky, co nás pozvali na...

Výbuch blesku

To je tak, když máte dobrý den. Běžíte se schovat do nejbližšího baráku před bouřkou..ale v Africe nemají hromosvody. Bílé světlo, mobil letí vzduchem, nabíječka na telefon úplně zmizí. A vy na chvíli neslyšíte nic než pískot v uších a pak úplné ticho, kouř a smrad spálených pneumatik. A to celý vidět z metrový vzdálenosti....

KOSTEL, VULKÁN, PEXESO

S bratrem ženicha jdeme do velmi chatismatickeho kostela, kde lidi tančí, křičí hallelujah a dnešní kázání vede žena, co by mohla zpívat v death metalové kapele v rámci kázání. Přejeli jsme na sever k hranicím Rwanda/ Uganda/ Kongo a dorážíme k Vulkánu Karisimbi s 4507m, co nás po cestě zdravil obr kameny podél silnice. Dneska...

18.1. 2019

AFRICKÁ SVATBA

Měli jsme příležitost se podívat na místní svatbu. Ve Rwandě mají svatby poměrně zajímavé. Věk na vdavky pro ženy je 21let, pro muže 24let ať už se nevěstě chce nebo ne. Nápadníka ale může odmítnout, když nemá co nabídnout. Nápadník by měl mít buď peníze, dům nebo třeba krávu. Pak je zvykem představit dívku celé...

MÍSTO NA VDAVKY

Dneska jsem objevila úžasný místo. Místo, kde budu chtít mít svoje líbánky jednou. Nojo, ale ještě toho chlapa by to chtělo 😄 nehlašte se všichni Někdo měl očividně podobný nápad a když jsme začali přemýšlet, kde se najíme a složíme hlavu, tak jsme natrefili na svatbu. Zkusila jsem se sama pozvat a ujal se mě...

18.1. 2019

JÍME KAKTUS, NÁRODNÍ PARK, JEN SI NÁS SEŽERTE A OKOUKEJTE

Vyrážíme do města a po cestě vidíme odbočku na národní park. Sice nemáme peníze na vstup, ale říkáme si, že to zkusíme stejně. Po červené prašné cestě jdeme pěkně dlouho a protože hlad, zkoušíme jíst něco, co je podobný opuncii. Vzhledem k tomu, že kaktusy se neradi nechávají sníst, ještě hodinu vybíráme z rukou trní....